از ۳۰۰ هزار تومان
متناسب با گستره عملکردی و کسب و کار
سازمان ها، شرکت ها، کسب و کارهای بزرگ و کوچک، فعالیت های استارت آپی و نوپا
اگر سرویس جامع دیجیتال مارکتینگ راحیل را مطالعه میکنید، احتمالا به این دلیل است که زیاد به گوشتان خورده است! با ما همراه باشید تا بخشهای مختلف خدمات Digital Marketing را بشناسید.
روشهای مارکتینگ در دنیایی که در هرگوشهای از آن شخصی در حال استفاده از اینترنت و ابزار دیجیتال مانند تلفن همراه است، به شکل واضحی نسبت به چند سال پیش تغییر کرده است. تجمع مخاطبان از هر قشری در فضایی کلی مانند وب یک فرصت بینظیر را در قالب رقابتی فشرده برای صاحبان کسب و کار فراهم کرده است.
با این مقدمه، باید گفت که مجموعه اقداماتی نظیر تدوین استراتژی بازاریابی و استفاده از هر ابزار فضای دیجیتال برای ترویج و تبلیغ خدمات یا محصولات یک کسبوکار که منجر به افزایش قشر مخاطبان هدف شود، در حوزه بازاریابی دیجیتال یا Digital Marketing میگنجد.
در سالهای گذشته، سهم مارکتینگ دیجیتال تنها به وب سایت محدود میشد و بیشترین تمرکز و سرمایهگذاری صاحبان کسبوکار متوجه روشهای سنتی مارکتینگ بود. رشد سریع ابزارهای دیجیتال و استفاده بیقفه از اینترنت، سهم حداکثری بازاریابی را از فضای سنتی به سمت دیجیتال مارکتینگ سوق داده است. اما ابزارهایی که راحیل برای بازاریابی دیجیتال هدفمند استفاده میکند، چیست؟
تحلیل کسبوکار و هدف فعالیت شما، مرحله آغازین دیجیتال مارکتینگ را تشکیل میدهد. این تحلیل بر اساس جلسات مشاوره و همفکری با متخصصان باتجربه راحیل شکل میگیرد. تحلیل کسبوکار متناسب با فضای فعالیت و رقبا انجام میشود. درنظر بگیرید که ابزارها و استراتژیهای بازاریابی دیجیتال وابسته به زمان هستند و متناسب با پیشرفت پروژه تغییر میکنند.
استراتژی دیجیتال مارکتینگ کسبوکار شما، بر مبنای تحلیل حرفهای فعالیت رقیبان شما و نوع رفتار مخاطبان هدفتان تدوین میشود. استراتژی هدفمند، مقرون به صرفهترین روشهای بازاریابی را پیش روی شما قرار میدهد.
وب سایت به عنوان پایگاه اصلی کسبوکار شما باید از استانداردهای روز همانند واکنشگرا بودن بهرهمند باشد. متناسب با استراتژی تدوین شده، Web Design یا طراحی سایت میتواند یکی از گامهای اجرایی دیجیتال مارکتینگ باشد.
اگر نگوییم مهمترین، موتورهای جستجو یکی از مهمترین ابزارهای دستیابی به مخاطبان در فضای دیجیتال هستند. بهبود سئو سایت روشی ارگانیک و تضمین شده برای افزایش بازدیدکنندگان و بالابردن نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری است. برای مطالعه بیشتر خدمات سئو سایت راحیل را مطالعه کنید.
بازاریابی محتوا در راحیل بر اساس اصول استراتژی تولید محتوا انجام میشود. تولید محتوا همانند قلب تپنده فعالیتهای دیجیتال مارکتینگ بوده و تعیین کننده ارتباط میان شما و مخاطبانتان است. تعیین استراتژی هدفمند محتوا در هر کسب و کاری شیوه تولید محتوا برای رسانههای مختلف مانند وب سایت، شبکههای اجتماعی، محتوای تجاری، محتوای گرافیکی و ویدیویی را شکل میدهد.
کارشناسن راحیل با تجربه سالها مدیریت و تولید محتوا، محتوای یکپارچهای برای رسانههای ارتباطی دیجیتال شما فراهم میآورند تا در عصر جدید همواره سهم قابل توجهای از بازار دیجیتال را به خود اختصاص دهید.
به مرور زمان فضای جدید شبکههای اجتماعی درحال مانوس شدن با فضای بیزینسها است. به شکلی کمتر کسی در کشور خودمان پیدا میشود که روزانه از شبکههای اجتماعی استفاده نکند. فعالیتهای دیجیتال مارکتینگ راحیل در حوزه شبکههای اجتماعی در دستههای زیر میگنجد:
⦿ تولید محتوای مختص هر شبکه اجتماعی به همراه بارگذاری در بازه های زمانی تحلیل شده
⦿ تبلیغات در شبکههای اجتماعی یا Social Media Advertising . تلگرام و اینستاگرام از محبوبترین شبکههای اجتماعی فعلی میان ما ایرانیها هستند. متناسب با استراتژی تدوین شده برای دیجیتال مارکتینگ در گام نخست، شکلهای مختلفی از تبلیغات شبکههای اجتماعی توسط راحیل انجام میشود:
⦿ تبلیغ توسط افراد تاثیر گذار در شبکههای اجتماعی یا Influencer Marketing
⦿ استفاده هماهنگ از شبکههای اجتماعی برای تجمیع مخاطبان از فضاهای مختلف همگام با سئو سایت
یکی از مزیتهای سیستمی در راحیل، قابلیت فعالیت یکپارچه و نه به صورت جزیرهای است. برای مثال اگر خدمات یا محصولات شما به صورت استراتژیک در وب سایت و شبکههای اجتماعی عرضه شده باشد، متناسب با رشد یا نیاز کسبوکار شما، امکان عرضه آنها از طریق اپلیکیشن های موبایل اندروید و iOS با سیستم مدیریت یکپارچه وجود دارد.
متناسب با استراتژی تعیین شده در گام اول و مشاهده بازخورد مسیر طی شده، شیوههای مختلفی از تبلیغات در فضای دیجیتال انجام میشود. موضوع تبلیغات باید با میزان بازدهی آن مورد بررسی قرار گیرد. بازدهی تبلیغات به شیوه انجام آن، محل آن و بستر انجام آن بستگی دارد.
⦿ تبلیغات بنری: این شکل از تبلیغات در سالهای گذشته رونق بیشتری داشته است و در آن بنری به شکل تصویری در بخشی از سایتهای پربازدید و تعیین شده به ارائه محتوای موردنظر برای تبلیغ میپردازد. با رشد اپلیکیشنهای موبایل گرایش بازدیدکنندگان از این فضا دور شده است.
⦿ تبلیغات پربازده: این شکل از تبلیغات، همان طور که از اسمش پیداست، در صورت انجام صحیح آن بازده بیشتری را به نسبت هزینه مصرف شده به همراه دارد. تبلیغات پربازده که از عنوان همسان نیز برای آن استفاده میشود یکی از محبوب ترین شیوههای تبلیغات در دیجیتال مارکتینگ است که در آن تبلیغات در بستر وب سایت یا اپلیکیشنی با محتوای یکسان با کسب و کار شما انجام میشود. در این حالت شما همه قشر مخاطبان بستر تبلیغات را مورد هدف قرار دادهاید!
⦿ تبلیغات در اپلیکیشنهای موبایل یا Mobile Ads: با توجه به اینکه بیشتر مخاطبان فضای مجازی از تلفنهای هوشمند استفاده میکنند، بازار تبلیغات در برنامههای موبایل بسیار پررونق است. تبلیغات موبایل شامل تبلیغات بنری و ویدئویی و همچنین پیامهایی به صورت پوش نوتیفیکیشن میشوند.
تبلیغات در موتورهای جستجو زمانی مفید واقع میشوند که شما استراتژی مشخصی برای بهبود سئو سایت خود گنجانده باشید. برای جزئیات بیشتر سرویس بررسی رقبا و تعیین هدف راحیل را مطالعه کنید.
با تعیین هدف و موضوع رقابت در موتورهای جستجو، سفارش تبلیغات گوگل یا گوگل اد وردز برای شما در به صرفه ترین حالت اقتصادی ایجاد میشود.
همان طور که در خدمات سئو توضیح داده شد، استفاده از بک لینکها از اثرگذارترین روشهای بهبود سئو سایت و جذب مخاطب به وب سایت است. رپورتاژ آگهی معمولاً در سایت های خبری معتبر و درباره خدمات، محصولات و یا موضوعات هدف شما منتشر میشود. این روش از مؤثرترین خدمات دیجیتال مارکتینگ در ایران برای ایجاد بکلینک است.
شما هم مانند هر کاربری دیدن یک ویدیو را به خواندن مطلبی در همین مورد ترجیح میدهید. از این رو تولید ویدیوهای جذاب برای معرفی کسب و کار یا انجام تبلیغات از بازدهی بالایی در دیجیتال مارکتینگ برخوردار است.
یکی از بسترهای ایدهآل برای ویدیو مارکتینگ را شبکههای اجتماعی تشکیل میدهند. متخصصان مجرب راحیل نیازهای شما در طراحی و تولید ویدیوهای تبلیغاتی، موشن گرافیک ها، استاپ موشن ها و ویدیوهای معرفی محصول و خدمات در خدمت شما است.
ایمیل مارکتینگ Email Marketing یکی از بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای حفظ ارتباط با مشتریان و اطلاعرسانی رویدادهای مختلف به آنهاست. یکی از اصول مهم در اطلاع رسانی ایمیلی، توجه به اسپم نشدن آنها، استفاده از قیف مخاطبان برای حذف جامعه غیر هدف شما و محتوای صحیح آن است.
لطفا سوالات و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.