R A H I L C O
استراتژی لینک‌ سازی و شبکه‌های اجتماعی
Backlinking & Social Networks
رنج قیمت:

از ۳۰۰ هزار تومان

بازه زمانی:

از ۱ ماه

مناسب برای:

متقاضیان خدمات سئو سایت، کسب و کارهای فعال در زمینه دیجیتال

یکی از پایه‌های بهبود سئو سایت و افزایش ترافیک مخاطبان، لینک سازی و ایجاد بک لینک صحیح است. کیفیت و نحوه لینک سازی و بک لینک ها، ارزش وب سایت را مشخص می‌کنند؛ همه ارتباط‌های بین سایت و شبکه‌های اجتماعی برای موفقیت هر چه بیشتر سئو در این بخش مدیریت می‌شوند.

 زیرا موتورهای جستجو، به بررسی لینک های موجود پرداخته و بر اساس میزان تطابق محتوای موجود درلینک ها و کلمات جستجو شده، لینک‌ها و به واسطه آنها وب سایت را به کاربران معرفی می‌کند.


دو نوع درج لینک برای وب سایت ها وجود دارد؛ لینک سازی داخلی و خارجی  که هریک بر روی بهبود سئوی سایت موثرند.

تاثیر لینک سازی داخلی در سئو چیست؟

لینک‌های داخلی، لینک‌هایی هستند که به صفحات دیگر وب‎سایت شما پیوند خورده و مخاطب را دعوت به بازدید از صفحات بیشتری می‌کنند. از دید موتورهای جستجو، لینک‌های داخلی مسیر بین صفحات وب سایت را مشخص می‌کنند. فراموش نکنید که هدف از لینک‌ سازی داخلی افزایش شمار مخاطبان ارگانیک سایت است.
ساختار لینک‌ سازی صحیح، با رعایت سایر اصول سئو، رتبه سایت شما در گوگل را و صفحه نتایج آن بهبود می‌بخشد. چرا که لینک‌سازی درست، علاوه بر افزایش ترافیک مخاطبان، باعث کاهش نرخ پرش بازدیدکنندگان، بهبود تجربه کاربری در سایت، افزایش احتمال بازدید از مطالب قدیمی‌تر و افزایش زمان حضور کاربران در سایت می‌شود.
مواردی که باید در لینک سازی داخلی (link building) رعایت شوند:
ما در راحیل بر اساس اصول زیر اقدام به ساخت لینک‌های داخلی می‌کنیم.
⦿ شناخت مخاطب و علایق آن که در بخش استراتژی تولید محتوا نیز به دست آمده‌اند.
⦿ محتوای مناسب کاربر را تدوین کرده و لینک‌ها را بر اساس کلمات کلیدی با درجات اهمیت بالا، درج می‌کنیم.
⦿ لینک‌های خروجی از صفحات را به شکلی مدیریت می‌کنیم که کاربر هر لحظه بداند کجای سایت است!


راحیل چگونه لینک سازی داخلی را انجام می‌دهد؟

ما در راحیل گام اول لینک سازی داخلی را شناخت مخاطب ، علایق و نیازمندی‌های وی قرار داده‌ایم؛ که نقشی اساسی در فرآیند تدوین استراتژی تولید محتوا نیز دارد.
مشخص است که نیازها و رفتار مخاطبان در یک دسته نمی‌گنجد. متخصصان راحیل، با تدوین استراتژی مشخصی برای لینک دهی، رفتارهای چندگانه مخاطبان را درنظر گرفته و آن را در نحوه ساختن لینک‌های داخلی اعمال می‌کنند.
همانطور که مراحل خدمات سئو سایت راحیل را مطالعه کرده‌اید، می‌بینید که راحیل بعد از تدوین استراتژی، تولید محتوای متناسب با سئو را به شما پیشنهاد می‌کند. یک محتوای جذاب لازم است تا کاربر بر روی لینک‌های داخلی آن کلیک کند، پس ما در راحیل این بخش را خیلی موشکافانه دنبال می‌کنیم.
همراه با لینک‌سازی داخلی باید به شبکه‌های اجتماعی نیز توجه داشت. گروه بهینه سازی سایت راحیل، خدمات تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی و ارتباط آنها با بخش‌های مختلف سایت به عنوان لینک و بک لینک را به شکلی تخصصی ارائه می‌دهد.

بک لینک یا لینک های خارجی چگونه باعث بهبود سئو سایت می‌شوند؟

لینک‌هایی که از یک سایت دیگر به وب سایت شما یا صفحاتی از آن ارجاع می‌شود، بک لینک نام دارند. به همین شیوه لینک ها خارجی، لینک‌هایی هستند که به یک دامنه خارجی، ارجاع داده می شود. بک لینک‌های صحیح و معتبر بیشترین تاثیر را در افزایش ترافیک ارگانیک و بهبود رتبه شما در نتایج موتورهای جستجو دارند.
لینک سازی خارجی یا گرفتن بک لینک، یکی از چالش برانگیزترین خدمات سئو است. توجه داشته باشید که در دام سودجوهای سئو نیفتید؛ چرا که بک لینک‌های نامعتبر نه تنها به سئوی سایت شما کمکی نمی‌کند، بلکه باعث جریمه شدن سایت شما نیز می‌شود. متخصصان خدمات بهینه سازی راحیل، اقتصادی‌ترین شیوه‌های بهبود سئو و بک لینک سازی را به شما ارائه می‌دهند.

روش‌های رایج در اتخاد استراتژی بک لینک سازی

⦿ انتشار رپرتاژ آگهی
⦿ خلق محتوای کاملا جدید
⦿ استفاده از سایت‌های با اعتبار بالا
⦿ شبکه وبلاگ به روز
⦿ فعالیت برنامه‌ریزی شده در شبکه‌های اجتماعی

هر چه وب سایت شما بک لینک‌های بیشتری دریافت کند، از دید موتورهای جستجو شبیه به یک مرجع عمل می‌کند. پس اعتبار آن از منظر سئو افزایش پیدا می‌کند.
با افزایش اعتبار از طریق بک‌لینک‌های معتبر، فضا برای تبادل لینک با وب‌ سایت‌های مربتط افزایش پیدا می‌کند. با این چرخه، سئوی سایت شما به جایگاه مطلوبی رسیده و ترافیک مخاطبان شما بیشتر و بیشتر می‌شود.