R A H I L C O
طراحی وب سایت شرکت حمل و نقل دریایی و اکسپرس ستاره آبی

طراحی و بهینه سازی وب سایت اختصاصی شرکت حمل ونقل دریایی و اکسپرس ستاره آبی، با دارا بودن مجوز رسمی از سازمان بنادر و کشتیرانی و عضویت در انجمن های داخلی نظیر «انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته» و انجمن های معتبر خارجی و نمایندگی انحصاری خطوط کشتیرانی BSS و PBS، توسط راحیل اجرا و راه‌اندازی شد.

وب سایت شرکت حمل و نقل ستاره آبی در سه زمینه، حمل و نقل دریایی، اکسپرس و حمل زمینی فعالیت می‌کند. وب سایت واکنش‌گرای این شرکت در کنار فعالیت‎‌های معمول یک رسانه رسمی دیجیتال، امکان رهگیری مرسوله‌های ارسالی را نیز برای مشتریان فراهم می‌آورد.

پنل مدیریت وب سایت ارائه شده توسط راحیل به صورت یک پارچه امکان رهگیری مرسوله‌ها را برای این شرکت فراهم می‌آورد. بدین صورت که با تعریف هر مرسوله یک کد پیگیری خودکار مرسوله تولید شده و وضعیت بسته ارسالی را در هر مرحله به صورت گرافیکی و جدولی نمایش می‌دهد.

در پیاده سازی و طراحی این وب سایت مراحل زیر طی شده است: تحلیل فضای رقابت و وب سایت‌های فعال این زمینه، ایده پردازی و طراحی اختصاصی قالب گرافیکی وب سایت، برنامه‌ریزی برای چیدمان وب سایت و محتوای مناسب آن، تحویل پنل مدیریت اختصاصی وب سایت راحیل و آموزش بخش‌های مختلف آن، پشتیبانی راحیل برای تجربه لذت بخش داشتن یک وب سایت موفق

نام مشتری :

شرکت حمل و نقل دریایی، کانتینری و اکسپرس ستاره آبی دریا

تاریخ اجرای پروژه :

۰۵ آذر ۱۳۹۷

آدرس وب سایت :

bsls.ir

خدمات ارائه شده :

ارائه فضای میزبانی وب، طراحی وب سایت اختصاصی واکنش گرا و با طراحی یکتا، کنترل پنل مدیریت سایت اختصاصی همراه با سامانه رهیابی بسته های ارسالی و سیستم حمل و نقل

اشتراک گذاری در: